Service en onderhoud
Technisch onderhoudsplan
Wij garanderen een proactieve opstelling bij het technisch onderhoud, hetgeen de levensduur van de automaat verlengd. De Koffieboer staat voor kwaliteit. Dat wilt u toch ook als het gaat om de technische aanpak bij uw automaten? U krijgt van ons een compleet product voor maximale bedrijfszekerheid en beschikbaarheid.
Het all-in onderhoudscontract
Bij de aanschaf van een koffieautomaat hoort een onderhoudsplan. Bij huur zijn alle werkzaamheden zoals op deze bladzijde vermeld, standaard inbegrepen! Opdrachtgevers houden niet van verrassingen, maar wij ook niet. Het all-in onderhoudscontract voorkomt onnodige discussies. U krijgt bovendien ook maar één factuur per jaar. Bij dit contract zijn alle voorrij- en loonkosten tijdens kantooruren en de gebruikte onderdelen voor onze rekening. Het all-in onderhoudscontract is enkel van toepassing in combinatie met levering van de direct automaat gerelateerde ingrediënten via De Koffieboer.
1. Goede uitrusting
Wij selecteren onze automaten op kwaliteit en bedieningsgemak. Hierdoor voeren wij kwalitatief hoogwaardige automaten, waardoor de kans op defecten gereduceerd wordt. Bij het plaatsen van de automaat zorgen wij voor een zo optimale start. Het Bestmax filtersysteem is het product voor waterzuivering en ontharding. U voorkomt zo veel mogelijk doorlekken van ventielen waardoor de automaat blijft druppelen. Beter water betekent een betere smaak, minder kalk in de automaat en schoner porselein en glaswerk. Door minder kalkaanslag op het element heeft u ook een lager energieverbruik.
2. Preventie
Wij verplichten ons één keer per jaar preventief onderhoud te verrichten aan de koffieautomaat. Hierin worden de essentiële onderdelen onder de loep genomen, de waterhuishouding, boiler en ventielen worden zo nodig gereviseerd. De automaat verkeert altijd in goede technische staat en u heeft niet te maken met problemen door achterstallig onderhoud.
3. Storing
Onze telefonische helpdesk is tijdens kantooruren bereikbaar. Deskundig personeel kan de situatie op afstand oplossen. Is dit niet mogelijk dan zal een servicemonteur aangestuurd worden. Onze eigen technische dienst is bij een storing van de automaat gemiddeld binnen acht werkuren tijdens kantooruren aanwezig.
4. Module 4 uur response
In geval van volledige stilstand van de automaat hanteren wij een ander servicelevel. Indien u geen koffie meer kunt tappen zijn wij gemiddeld binnen vier werkuren tijdens kantooruren aanwezig. Voor deze service berekenen wij u géén bijkomende kosten.
Kunnen we het onderhoud ook bij u verzorgen? Vraag het ons direct via 0113 – 450505 of per mail via info@dekoffieboer.nl